מדיה דיגיטלית ופתרונות שיווק

ארכיב: כל צרכן או חברה יכולים באמצעות כתבי העת השונים הדיגיטליים לבנות וליצר ארכיב. במקום אלפי חוברות, מאות קבצי מחשב או ספריית ספרים ענקית –ניתן לבנות ארכיב מיוחד ובו כל כתבי העת הדיגיטליים . באמצעות מנוע חיפוש ניתן להגיע לכל כתב עת בזמן קצר מאוד ובכך לחסוך גם מקום, גם …

עיתון דיגיטלי

כשחברה רוצה להשמיע את קולה, לחשוף את יתרונותיה, לייצר ערך מוסף, ייחודי עבור לקוחותיה ולתרום למיצובה ולבניית תדמית התואמת את ערכיה, שימוש בעיתון דיגיטלי הוא אחד האמצעים הזולים והיעילים בהשגת מטרות מן הסוג הנ”ל, בזמן קצר ובקלות. באמצעות הפצת עיתון דיגיטלי המופץ ללקוחות על בסיס קבוע מעת לעת, החברה זוכה: …

רשימת תפוצה

מאגר לקוחות הוא נכס יקר מאד עבור חברות ומהווה בסיס לפעילות שיווקית וליצירת קשר עם לקוחות החברה. חשיבות הלקוחות והקשר עימם הם קריטיים להצלחה ומינוף של העסק. לפיכך יש לפעול בכל האמצעים ע”מ לקיים עימם קשר שוטף ולשמר אותם. לקוח אשר מופיע במאגר לקוחות מביע את הסכמתו ורצונו להיחשף למסרים …

דיוור ישיר

בעידן בו כ-60% מאוכלוסיית מדינת ישראל עושה שימוש באינטרנט, בימים בהם הלקוחות מבלים זמן ניכר מיומם בזירה האינטרנטית, בגלישה, איסוף מידע, ברשתות חברתיות, ויותר ויותר רכישות מתבצעות באינטרנט, השיח עם הצרכן או הלקוח באופן טבעי עבר גם כן לזירה האינטרנטית וחברות בארץ ובעולם אשר מבקשות להימצא בקרבת לקוחותיהם גילו את …

מאמרים

אודות כתבי עת דיגיטליים עולם האינטרנט מספק אינסוף מידע. למעשה אנו חשופים לכל מכל, ניתנת לנו האפשרות לדעת כל דבר ודבר לגלוש באינספור אתרים, ללקט ולעבד מידע. יחד עם זאת תמיד נחפש את המוכר ואת הידוע. לכל אחד מאיתנו פורטל קבוע אליו הוא גולש לקבל מידע הן אקטואלי והן בתרבות …

חשיבות התוכן בעולם של אינטרנט ומועדוני לקוחות

עולם האינטרנט מספק אינסוף מידע. למעשה אנו חשופים לכל מכל ,ניתנת לנו האפשרות לדעת כל דבר ודבר לגלוש באינספור אתרים,ללקט ולעבד מידע .יחד עם זאת תמיד נחפש את המוכר ואת הידוע. לכל אחד מאיתנו פורטל קבוע אליו הוא גולש לקבל מידע הן אקטואלי והן בתרבות הפנאי על סוגיה. לכל אחד …

מגזין לקוחות מודפס או אינטרנטי

יש ואומרים כי הדרך הטובה ביותר לשימור לקוח היא בניית מגזין לקוח. מגזין המבוסס על תכנים של הפירמה המשווק ישירות לתיבת הדואר של הלקוח. חברות רבות הגיחו עם מגזיני לקוח בכל התחומים. תיירות, רכב, אופנה ועוד, משתמשים במיטב חברות התוכן והגרפיקה על מנת להוציא את המוצר הטוב ביותר עבור לקוחותיהם. …

התוצאות מדוורות בעד עצמן

החשיבות שבאיסוף מיילים לבניית מועדון לקוחות היא עצומה .על פי מחקרים מבלה העובד הישראלי כשעתיים תמימות ביום עבודה בתיבת המייל שלו. הכול על חשיבות איסוף המיילים בארגונים וחברות למטרת שימור לקוח ופתיחת ערוצי תקשורת עימו, ענת זיו מנכ”ל ICU טכנולוגיה שיווקית בע”מ. מסתבר שהקשר הטוב ביותר הוא תיבת המייל שלנו. תיבת המייל …

אודות כתבי עת דיגיטליים – עיתון דיגיטלי

אוליב, סמרט פייפר, בלוטוד, מג’יק ועוד חברות רבות נשענות על טכנולוגיה חדשה של המרת קבצי דפוס לפורמט אינטרנטי. המדובר על טכנולוגיה שלכאורה יכולה בקלות לשמש כל מנהל שיווק או פרסום להמיר כל כתב עת או מגזין מודפס לפלטפורמת האינטרנט וליצור לו חשיפה וקריאה של מיליוני גולשים. חברת ZINIO האמריקאית ממירה …