רשימת תפוצה

מאגר לקוחות הוא נכס יקר מאד עבור חברות ומהווה בסיס לפעילות שיווקית וליצירת קשר עם לקוחות החברה. חשיבות הלקוחות והקשר עימם הם קריטיים להצלחה ומינוף של העסק.
לפיכך יש לפעול בכל האמצעים ע”מ לקיים עימם קשר שוטף ולשמר אותם.

לקוח אשר מופיע במאגר לקוחות מביע את הסכמתו ורצונו להיחשף למסרים אותם מעבירה החברה והיא מצידה מתגמלת אותו בהטבות ותוכן (דרך רשימת תפוצה, כמובן).
חשוב לא פחות לבנות מאגר מפולח ולתחזק ולעדכן אותו באופן שוטף.
רשימת תפוצה טובה משיגה מטרה עליונה אחת, היא מאפשרת לחברה להחזיק בסיס נתונים איכותי, מפולח ומעודכן באמצעותו תוכל החברה ליצור קשר וחיבור עם לקוחותיה.
איכות הרשימה היא קריטית להצלחה. רשימה איכותית היא רשימה הכוללת קהל מטרה מפולח היטב ונתונים מלאים עבור כל לקוח. על טיב הרשימה ניתן ללמוד מתוצאותיו של הקמפיין.

נוכל לבדוק האם הגענו לקהל הרצוי במדידת ההיענות –לפי כמות התגובות, ניתן לבדוק האם הפעילות מייצרת טראפיק, לפי כמות האנשים המבקשים להסיר את עצמם מן הרשימות ולפי תוצאות הקמפיין.

בנייה ותחזוקה של מאגר לקוחות צריכה להיות חלק מן הפעילות השיווקית השוטפת. ע”מ להגיע לרשימת תפוצה איכותית יש לטייב ולעדכן באופן קבוע, כשהמטרה היא להגדילה יותר ויותר ולשמור על פרטים מדויקים.
ישנם מגוון דרכים לאסוף נתונים ולבנות מאגר לקוחות: ניתן לרכוש רשימה מפולחת מחברות אשר עוסקות בכך, ניתן לצרף אנשים באמצעות הגרלה, מבצע ייעודי להגדלת בסיס הנתונים, מתן הטבה ועוד.

חברה יכולה להחזיק במספר רשימות תפוצה מותאמות לשירותים ומוצרים שונים אותם היא מציעה.

בין שירותינו ניתן לקבל עיתון דיגיטלי, מגזין דיגיטלי, קטלוג דיגיטלי, ניוזלטר ועוד שלל שירותים עסקיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *