עיתון דיגיטלי

כשחברה רוצה להשמיע את קולה, לחשוף את יתרונותיה, לייצר ערך מוסף, ייחודי עבור לקוחותיה ולתרום למיצובה ולבניית תדמית התואמת את ערכיה, שימוש בעיתון דיגיטלי הוא אחד האמצעים הזולים והיעילים בהשגת מטרות מן הסוג הנ”ל, בזמן קצר ובקלות.
באמצעות הפצת עיתון דיגיטלי המופץ ללקוחות על בסיס קבוע מעת לעת, החברה זוכה:
✔ להשמיע את קולה – להזכיר אודות קיומה להעלאת מודעות TOM.
✔ לשמור על קשר עם לקוחות.
✔ עיתון דיגיטלי המאופיין בשפה גראפית התואמת את רוח החברה ותוכן יאפשר יצירת בידול.
✔ הפצה של עיתון דיגיטלי יתרום למיצוב החברה בקרב הלקוחות.
✔ עיתון דיגיטלי הוא פלטפורמה להפצת תוכן שיווק וביסוס מובילות.
✔ ניתן לשתף את העיתון הדיגיטלי גם ברשתות החברתיות.

המתכון להצלחה הוא זיהוי הקהל וסנכרון נכון בין מטרות החברה וצרכיו של קהל היעד. בשלב השני חשוב להקפיד על שפה גראפית מותאמת, שורת נושא מעניינת, תכנים בעלי ערך, הטבות ומבצעים.
בניוזלטר ניתן להביא תכנים שונים ומגוונים אודות החברה, חדשות מעניינות, סקרים, ברכות לחגים, קופונים, כתבות, מאמרים מקצועיים ועוד.

ברמה הטכנית חשוב גם כן להקפיד על מספר כללים:
✔ לוודא עבירות גבוהה – שהעיתון הדיגיטלי שלנו אכן מגיע אל קהל היעד
✔ עיצוב נקי ואטרקטיבי – לא עמוס מידי
✔ חוק הספאם (חוק התקשורת) – חשוב לוודא עמידה בתקנות וברגולציות
✔ ניתוח – ניתוח הנתונים שלאחר שליחה – כמה לקוחות הקליקו, על אילו נושאים וכד’
✔ פרסונליזציה – הפיכת העיתון לאישי עם פנייה אישית ללקוח

בנוסף אנו מספקים שירותים של עיצוב מגזין דיגיטלי, דיוור באמצעות מערכות דיוור מקצועיות, ועוד ופתרונות שיווק ופרסום בקרוס מדיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *