מאמרים

אודות כתבי עת דיגיטליים
עולם האינטרנט מספק אינסוף מידע. למעשה אנו חשופים לכל מכל, ניתנת לנו האפשרות לדעת כל דבר ודבר לגלוש באינספור אתרים, ללקט ולעבד מידע. יחד עם זאת תמיד נחפש את המוכר ואת הידוע. לכל אחד מאיתנו פורטל קבוע אליו הוא גולש לקבל מידע הן אקטואלי והן בתרבות הפנאי על סוגיה. לכל אחד מאיתנו הרגלים קבועים בדיוק כמו בטלווזיה, רדיו או עיתון מועדף, לכולנו החופש לחפש ולמצוא דברים מעניינים.

להמשך לחץ כאן

התוצאות מדוורות בעד עצמן
החשיבות שבאיסוף מיילים לבניית מועדון לקוחות היא עצומה. על פי מחקרים מבלה העובד הישראלי כשעתיים תמימות ביום עבודה בתיבת המייל שלו. הכול על חשיבות איסוף המיילים בארגונים וחברות למטרת שימור לקוח ופתיחת ערוצי תקשורת עימו, ענת זיו מנכ”ל ICU טכנולוגיה שיווקית בע”מ.

להמשך לחץ כאן

מגזין לקוחות מודפס או אינטרנטי
יש ואומרים כי הדרך הטובה ביותר לשימור לקוח היא בניית מגזין לקוח. מגזין המבוסס על תכנים של הפירמה המשווק ישירות לתיבת הדואר של הלקוח. חברות רבות הגיחו עם מגזיני לקוח בכל התחומים. תיירות, רכב, אופנה ועוד, משתמשים במיטב חברות התוכן והגרפיקה על מנת להוציא את המוצר הטוב ביותר עבור לקוחותיהם.

להמשך לחץ כאן

חשיבות התוכן בעולם של אינטרנט ומועדוני לקוחות
עולם האינטרנט מספק אינסוף מידע. למעשה אנו חשופים לכל מכל, ניתנת לנו האפשרות לדעת כל דבר ודבר לגלוש באינספור אתרים,ללקט ולעבד מידע. יחד עם זאת תמיד נחפש את המוכר ואת הידוע. לכל אחד מאיתנו פורטל קבוע אליו הוא גולש לקבל מידע הן אקטואלי והן בתרבות הפנאי על סוגיה.

להמשך לחץ כאן