מדיה דיגיטלית ופתרונות שיווק

ארכיב:
כל צרכן או חברה יכולים באמצעות כתבי העת השונים הדיגיטליים לבנות וליצר ארכיב.
במקום אלפי חוברות, מאות קבצי מחשב או ספריית ספרים ענקית –ניתן לבנות ארכיב מיוחד ובו כל כתבי העת הדיגיטליים . באמצעות מנוע חיפוש ניתן להגיע לכל כתב עת בזמן קצר מאוד ובכך לחסוך גם מקום, גם זמן וכמובן גם כסף רב. הארכיב גם נועד לחברות אשר מוציאות לאור כתבי עת בתדירות גבוהה ובכך לחסוך את עלות האחסנה של הקבצים והזמן היקר באיתורם.

מערכת מנויים וספרים דיגיטליים:
SmartPage מפתחת ומרחיבה את יכולות המערכת הדיגיטלית שלה על מנת לתמוך במכירה של פרסומים on-line לקהלי מטרה מוגדרים הן על בסיס מנויים והן לקהל הרחב. המערכת שומרת על התכנים סגורים כלפי חוץ שאף אחד לא יוכל להגיע לתכנים אלא מלבד המנוי המשלם של אותו מגזין דיגיטלי.
למערכת SmartPage אפשרויות למניעת העברה שם וסיסמא שיקשה על העברת הנגישות לתוכן מאדם לאדם. בנוסף SmartPage פתח פיצ’ר להוספת Notes אישיים על גבי הקטלוג לכל לקוח אנו מייצרים עיצוב מותאם אישית וממותג עם לוגו החברה בתוך מערכת הפרסומים הדיגיטאלית.

פיתוח סביבת המגזין הדיגיטלי על פי נראות החברה:
חברות גדולות שחשוב להן לשמור על הצביון הייחודי להן ועל המיתוג גם בתוך סביבת המגאזין יכולות ליהנות מפיתוח צבעים, נראות לוגו, סמלילים המתאימים לה.

פייסבוק – להפצה המונית של המגזין הדיגיטלי שלכם:
מערכת SmartPage פיתחה רכיב חדש לתגובות לכתבות המחובר ישירות לFACEBOOK!!
כאשר הגולש קורא כתבה יש באפשרותו לקרוא את תגובות הקוראים לכתבה וכמו כן להגיב בעצמו לכתבה. כל תגובה מתפרסמת בפייסבוק הפרטי של המגיב אוטומטי וחושפת את המגזין שלכם לכל החברים של המגיב.
בעבר הפרסום הכתוב היה מפרסם כתבות בצורת “שגר ושכח”, כיום בעולם הדיגיטאלי ישנה אינטראקציה עם הקורא ואילו עם הרכיב החדש יש אף אינטראקציה בין הגולשים עצמם.
מלבד האינטראקציה זוכה הפרסום גם לוויראליות שהינה מילת ה”באז” החדשה כאשר כל הרכיבים מסביב הופכים להיות סוציאליים. הוויראליות מתבטאת בכך שכל תגובה מופיעה בפרופיל הפייסבוק כNews Feed ומושכת חברים להיכנס לפרסום מפייסבוק ולקרוא את הכתבה/או את המגזין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *